.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپايي نمایشگاه در عمارت شهرداری ساری

نمایشگاه عملکرد شهرداری در عمارت شهرداری ساری برپا مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ساری، نمایشگاهی از عملکرد شهرداری ساری طی فعالیت دوره ی سوم شورای اسلامی این شهر و شهردار منتخب آن در محل ساختمان جدید شهرداری ساری برگزار گردیده است.

شایان ذکر است نمایشگاه عملکرد شهرداری به روایت تصویر که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی و به همت واحد روابط عمومی، با هدف معرفی خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر برپا گردیده تا آخر هفته ی جاری برقرار خواهد بود.

همچنین پخش کلیپی از عملکرد شهرداری و پروژه های در دست اقدام و آتی آن، انعکاس پروژه های خدماتی و عمرانی شهرداری؛ حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، مهندس طاهایی استاندار محترم، مدیران ستادی استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی و دیگر مسئولین استانی و شهری در مراسم های مختلف شهرداری اعم از افتتاحیه ها و کلنگ زنی های پروژه ها و دیگر مراسم فرهنگی و مذهبی به روایت تصویر، ارائه بولتنی از ویژه نامه ها، انعکاس اخبار شهرداری در نشریات، خبرگزاری ها و سایت های رسمی از جمله برنامه های این نمایشگاه می باشد.

یادآور می شود دیدار پرسنل روابط عمومی شهرداری با مهندس حجازی شهردار مرکز استان، تجلیل از پیشکسوتان حوزه ی اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری، دیدار شهردار ساری با مسئولین، سردبیران و کارکنان دفاتر نشریات، خبرگزاری ها و سایت های خبری و خبرنگاران شریف استان از دیگر برنامه های این واحد در این ایام خواهد بود.

همچنین در همایش اطلاع رسانی هنرمندانه که عصر روز چهارشنبه به همت اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در سالن همایش بانک ملی بابلسر با حضور استاندار و معاونین محترم استاندار مازندران، جمعی از مدیران استان و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و خبرنگاران استان برگزار گردید، از آقای مهدی نظری قادی به عنوان یکی از پیشکسوتان روابط عمومی شهرداری ساری نیز تجلیل به عمل آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.